Questions Fréquentes

Afin de vous donner une idée claire de nos services et de nos méthodes de travail, nous avons répertorié les questions et réponses les plus fréquemment posées. De cette façon, vous pouvez facilement savoir, par exemple, quelle est la période de garantie de nos produits ou ce que vous devez faire si votre commande a subi des dommages dus au transport. Si vous avez une question mais qu'elle ne figure pas sur notre page de questions fréquemment posées, vous pouvez toujours nous appeler ou nous envoyer un e-mail.

Hoe lang is de garantietermijn?

Op een groot aantal van onze producten verlenen wij een ruime garantietermijn. Zo worden onze klassieke buitenlampen aangeboden met een garantietermijn van 2 jaar met uitzondering tot de bronzen en messing verlichting. Deze bieden wij aan met een garantie van 10 jaar. Op zowel ons deurbeslag als moderne binnenlampen ontvangt u een garantie van maar liefst 1 jaar. Daarnaast kunt u de garantietermijn ook vinden op de productpagina van het product wat u wilt bestellen.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen. Wat nu?

Het is altijd vervelend als u een bestelling heeft ontvangen en deze is beschadigd. Om een transportschade te melden dient u ons hierover te berichten via ons contactformulier. Onderstaand vindt u de onderwerpen die u ons dient aan te leveren per mail:

  • - Uw voornaam, achternaam en het factuurnummer
  • - Foto's van het product met daarop de zichtbare schade
  • - Foto's van de buitenkant van de verpakking (Zichtbare schade)
Kan ik zakelijk bestellen vanuit het buitenland zonder B.T.W?

Het is mogelijk als bedrijf dat lid is van een EU lidstaat te bestellen zonder BTW. Om de BTW te verleggen binnen de EU dient u als bedrijf een aantal zaken aan te leveren zodat wij uw gegevens kunnen controleren:

  • - Het KvK nummer van het land waar uw bedrijf staat ingeschreven
  • - Een foto van het briefpapier waarmee u factureert naar uw klanten
  • - Stuur ons een mail vanuit het mailprogramma met daarin het domein van uw bedrijf
Binnen welke termijn kan ik een bestelling retourneren?

Als u een bestelling in onze webshop plaatst dat heeft u een bedenktijd en of afkoelperiode van 30 dagen. Deze termijn gaat in om het moment dat u de bestelling heeft afgerond. Mocht u uw bestelling willen retourneren dan dient u de volgende procedure te volgen:

  • - Ga naar onze retourpagina en download het retourformulier en vul deze volledig in
  • - Het product moet onbeschadigd zijn en retourneer deze in de originele verpakking
  • - Retourneer het product samen met het retourformulier naar ons vestigingsadres in Elst Gelderland
Als ik een bestelling plaats. Wanneer wordt deze dan bezorgd?

Als u een bestelling plaatst in onze webshop dan wordt deze binnen 3 dagen bezorgd. Op de productpagina wordt de levertijd altijd aangegeven en deze kan variëren van 3 dagen tot en met 7 dagen, afhankelijk van het product. Daarnaast verzenden wij enkel met postbedrijf PostNL en bij verzending ontvangt u altijd een track en trace van ons.

To Top