Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Klachtenprocedure
Om uw klacht te melden kunt u de klachtenprocedure opstarten via de onderstaand link:


Geeft u de voorkeur om uw klacht op een alternatieve manier te melden dan kunt u contact opnemen via de onderstaande contactgegevens:

Manves Trading
Industrieweg 20 A
6662 PA Elst - Nederland
Telefoonnummer: +31(0)85-0656430
E-Mail: info@manves.nl

Afhandeling Klachten
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Wilt u een klacht melden of laten bemiddelen via ons webshop keurmerk dan kunt de achterstaande link aanroepen Ga naar Webshop Keurmerk.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is aan te roepen via achterstaande link Ga naar ODR Platform. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

To Top