×
Registreren

Persoonlijke gegevens

Inloggegevens

Of inloggen met account

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Wilt u een klacht melden?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
Om uw klacht te melden kunt u uw klacht per e-mail sturen naar onderstaand e-mailadres:

Mailadres:


Geeft u de voorkeur om uw klacht telefonisch te melden dan kunt u onderstaand telefoonnummer bellen:


Telefoonnummer: 085-0656430



Afhandeling Klachten

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Wilt u een klacht melden of laten bemiddelen via ons webshop keurmerk dan kunt de achterstaande link aanroepen Ga naar Webshop Keurmerk.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is aan te roepen via achterstaande link Ga naar ODR Platform. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.